Prezeglądaj opisy
obecnie przeglądasz opisy wyłącznie z kategorii Freestyle

SORTUJ OPISY
opisów na stronie sortuj wg kolejność
 sierpień cierpień + -
 To Co Odeszło To Przeszłość Licz Się Z Tym To NIe Odkrycie... + -
 było fajnie ale sie skończyło + -
 Chcesz żeby świat usłyszał co możesz dac + -
 Co się kurwa gapisz ??opisu nie widziales?? + -
 Myśle Sobie Biec! Bo Jedyne Wyjście Stąd Jest Ucieczką + -
 MożeszMiSkoczyćHujŻeJesteśPolicjantemJaMogeWszystkoMogeZwaćCięPalantem + -
 ---= Î Ţâk ĦäŁÝ TÝdzÎëň żÝĆîĚ ÎdZîě JâK ňä §PîdZîĚ =--- + -
 Kazdy dzien przynosi cos nowego!!! + -
 Jak pomóc Ci zrozumieć czego Ci brak.. + -
 Życie nie huj - ciągle jest twarde !!!!! + -
 Dla Ziomów Szacunek, Dla Frajerów Pogardę + -
 Gdyby kózka kwiecień plecień, to by ślimak chuj ci w dupe ;P + -
 Życie jest do dupy.......a do czego jest papier toaletowy + -
 Mój nastrój jest jak położenie wahadła, zmienia się z każdą sekundą + -
 Jak Pomóc Ci Uwierzyć Że to Nie Tak , To Nie Tak Ma Być!! + -
 Gwarancja cnoty to brak ochoty + -
 Hip Hop - To Branie odpowiedzialności Za Słowa + -
 Nieno pierdole kurwa pojebało mi się a tak fajniej już było + -
 My tu gadu gadu a tam dzieci się bzykają + -
 Zeby Bóg nie maił poczucia humoru to na świecie nie byłoby Kobiet! :-D + -
 Padło Kilka Bezsensownych słów.. + -
  Jak inaczej nazwac seks oralny? Ni w pizde ni w oko. + -
 Nie Wszystko Wiedzący Ale Życie Znający + -
 stoi huj, leży gnój, śmierdzi z dala od kowala + -
 Co było wczoraj???? Pierdol stawiaj na jutro + -
 Głośniczek działa jak ta lala. Biedni sąsiedzi :)) + -
 Nie wiem czy kiedyś jeszce zaufam Ci :( + -
  Pierdol życzliwie w prezerwatywie. + -
 Pierdole Te Twarze Które Nienwiścia Darze + -

1
2 ... 55 »